Lechtal Alps ~ 1978 m.n.m.

Wasserfall-Klettersteig - C

Popis

Opravit údaje

Charakteristika

Tato krátká via ferrata u chaty může být snadno zkombinována s Imster via ferrata. Vrcholem pro děti bude jízda na alpské dráze (letní sáňkařská dráha s pocitem horské dráhy).

Příjezd

Po A12- sjezd na Imst a dále do centra města Imst. Odbočte doleva směrem na Hochimst a dojeďte ke spodní stanici lanovky Imster Bergbahnen.

Veřejná doprava: vlakem do Imstu a dále autobusem do spodní stanice lanovky.

Nástup

Z horské stanice Alpjoch přes tzv. Drischlsteig (cesta je poměrně exponovaná) až k Muttekopfhütte. Krátce před chatou přejdete potok s vodopádem. Pak vylezete k nástupu vlevo od vodopádu. Z údolí až k nástupu to trvá asi 2,5 hodiny.

Sestup

Z konce ferraty přes most k turistické stezce a odtud do Muttekopfhütte, který je vzdálený jen pár minut. Pak zpět po cestě k horské stanici.

Zajímavosti

Bohužel, lano je obvykle příliš vysoko pro menší děti. Vrcholem pro děti bude jízda na alpské dráze (letní sáňkařská dráha s pocitem horské dráhy).