Gutensteinské Alpy ~ 888 m.n.m.

Wagnersteig - Hohe Wand - A

Popis

Opravit údaje

Charakteristika

Začátek ferraty je takový leso-skalní pěší terén v poměrně značném sklonu. Nejprve narazíte sem tam na nějaký žebřík, v horních vzdušnějších pasážích je ferrata jištěná lanem, skalní stupně jsou překonávány pomocí žebříků.

POZOR! Za mokra je ferrata i strmý pěší terén velice kluzký!

Příjezd

Viz. GPS souřadnice. Placené parkování u penzionu Seiser Toni (2 EUR/ 4 hodiny – květen 2023).

Nástup

Od parkoviště jděte dále po příjezdové cestě po žluté mezi domy na lesní cestu směrem na ferratu Gebirgsverein. Po cca 600m odbočte vlevo a pokračujte stále po žluté cestě cca 450m až k nástupu na ferratu Wagnersteig.

Sestup

Z vrcholu ferraty se vydejte vlevo kolem Wilhelm Eichert-Hütte a dále opět vlevo na modře značenou stezku Grafenbergweg až k úpatí stěny. Poté odbočte vlevo na zelenou cestu směrem na východ a po cca 200m odbočte vpravo zpět k penzionu Seiser Toni.

Zajímavosti

Ferrata je většinou využívána pro sestup z okolních ferrat Gebirgsverein a Wildenauersteig.