Dolomiten ~ 1692 m.n.m.

Popis

Opravit údaje

Charakteristika

Středně těžká ferrata nedaleko Cortina d´Ampezzo, nabízí pěkný výstup v hezké mohutné skále, kde se lezecké úseky střídají s chodeckým terénem.

Příjezd

Mnichov - Innsbruck - Brenner a dále sjez na Brixen a přes brunneck pokračujte na Cortina d´Ampezzo. Před Cortinou pojedete kolem letiště, kde je parkoviště a nástup na ferratu u hotelu Fiamés.

Nástup

Od hotelu po značené lesní cestě (dřívejší železnice) a po pár metrech odbočítě vlevo do lesa a stoupáte skrz borovice po štěrkové cestě přímo pod stěnu. první úsek je bez lana obtížnosti I, lano začíná až výše ve stěně.

Sestup

Po konci ferraty exponovanou částí za I a poté na východ směrem k Pomagagnon Forcella a dále sestup po suťovisku, které není moc příjemné. U rozcestníku se dáte vlevo a lesní pěšinou pokračujete přímo k parkovišti.

Zajímavosti

Ferrata se dá propojit s ferratou Terza Cengia am Pomagagnon, když po sestoupení suťoviska začneme opět stoupat vlevo nahoru pod skálu.