Gardasee Berge ~ 148 m.n.m.

Sentiero Contrabbandieri - Massimo Torti - Schmuggler Weg - C/D

Popis

Opravit údaje

Charakteristika

Dříve touto cestou chodili pašeráci, nyní tam narazíte hlavně na místní vůdce s klienty. Tato ferrata není klasickou ferratou. Jedná se o cestu ve skále nad jezerem Lago di Garda a ač se zdá jednoduchá, jsou tam exponované pasáže C/D a některé pasáže si dokonce musíte odjistit sami vlastním lanem a expreskami. Bez vlastního lana jen pro velmi zkušené alpinisty!!

Příjezd

Innsbruck - Brenner - dále směr Verona, sjezd Lago di Garda Nor. Přes Torbole pojedete do Riva del Garda, ze které se vydáte na Val di Ledro, projedete dlouhým tunel a přes městečko Biacesa pojedete směr Pregasina. Následuje další dlouhý tunel a hned za ním je zatáčka s vyhlídkou a sochou, kde zaparkujete.

Nástup

Z parkoviště půjdete zpět k tunelu, ale před ním odbočíte doprava na asfaltovou cestu (jezdí po ní mnoho cyklistů) a půjdete směrem dolů. Po několika zatáčkách se dostanete ke kamenné cedulce "Traccio Lino" a dáte se doleva na štěrkovou pěšinu. Po ní se dostanete k viditelnému okraji skály, kde je cedule se začátkem ferraty a bezpečnostní síť.

Sestup

Ferrata končí na silnici, po které se musíte vrátit zpět k autu.

Zajímavosti

Doporučujeme vzít vlastní lano a expresky.