Bakony ~ 0 m.n.m.

Popis

Opravit údaje

Charakteristika

Via ferrata je dobře zajištěná a opatřená vělkým množství kramlí i dřevěných schodů. Vhodné pro úplné začátečníky, obtížnost max. B. Tato ferrata slouží jako sestupovka pro většinu ferrat Cuha-Valley.

Sezóna: 16.července - 14.února

Během rozmnožovací sezóny od 15.února do 15.července nelze vystoupat do některých horních částí lezeckých tras - bližší informace kterých konkrétních míst se toto opatření týká se nám však bohužel zjistit nepodařilo. Více informací viz. www.vasaltutak.hu

Příjezd

viz. GPS parkoviště.

Nástup

Z parkoviště se vydejte na východ kolem restaurace Köpince Fogado, po 50m se silnice stáčí vlevo, vy však pokračujte turistickou stezkou rovně, a po cca 100m na rozcestí odbočte vpravo. Po necelých 200m jiho-východním směrem dojdete ke korytu potoka, zde pokračujte opět vpravo směrem na jih cca 700m. K nástupu vlevo od stezky vedou dřevěné schody. Tato ferrata slouží jako sestupovka pro většinu ferrat a proto zde bývá největší pohyb lezců.

Sestup

Z vrcholu sestupte stejnou ferratou až k přístupové cestě, po které se dostanete zpět na parkoviště.

Zajímavosti

Restaurace Köpince Fogado u parkoviště má skvělou domácí kuchyni, doporučujeme burger s trhaným vepřovým masem!