Serranía de Ronda ~ 600 m.n.m.

Vía Ferrata Benadalid - del Techo - C/D

Popis

Opravit údaje

Charakteristika

Via Ferrata obsahující dva převisy, viz. topo. V podstatě se jedná o kolmý žebřík strmě nahoru. Pokud máte strach z výšek, nebude to ideální ferrata pro vás.

Příjezd

Příjezd je po „polní“ betonové cestě do sedla nad vesnicí Benalauria, cca 1200 m od hlavní silnice A-369. Cesta je místy velice úzká, krkolomná a plná zatáček o 180°. Auta SUV mají jasnou výhodou!

Nástup

Od parkoviště se vydejte pěšinou směrem na východ, u silnice je červená turistická značka, po pár metrech je červeno-bílý kříž…jdete dobře, pokračujte dále směrem ke skalnímu masívu. Občas narazíte na kamenné pyramidky. Držte se podél skály, po cca 350 m od silnice narazíte na nástup ferraty Benalauría – De la Canal, pokračujte ještě cca 50 m dále.

Sestup

Sestup je z vrcholu ferraty směrem na severo-západ dokud nenarazíte na vyšlapanou pěšinku od sousední ferraty, postupně se stezka stáčí doleva proti směru hodinových ručiček a nakonec půjdete na jih, dokud nenarazíte na silnici, kde parkujete.

Zajímavosti

Z ferraty se vám naskytnou naprosto skvělé scenérie andaluské krajiny.

Extrémně výškově exponovaná ferrata!